apa nya?? ya takda mood nak cerita katsini..sibuk..bukak netbook pun buat kerja n layan fb
nak cerita pun..takda apa..citer pasal kanak2 yg akin membesar..biasa jer..sama ja ngan org lain tiada yang luar biasa..
tempat kerja baru.suasana baru ,,kawan2 baru mmg la berbeza dari yg sebelum
apa nak diciterkan? selain tensi dan kerja yang luar biasa dari selalu..
kini dah 32 minggu lebey sudah..tinggal lagi beberapa minggu..
mungkin dah takdir...sebelum ni beranak 36 minggu ..kini dah mula sakit2 sikit..urat macam tgh training
apa2 pun bb biar besar diluar jangan besar di dalam..mudah lah segala2 nya mudah2an..tak kesah bersalin di mana janji selamat..kalau 36 minggu bb dah kuar ..pun takpa..janji sehat..
bagaimana dengan 3 anak ..tanpa pembantu ..suami yang selalu keluar kawasan ..hendak diuruskan?..kalau Allah bagi kat kita maksudnya kita mampu buat boleh handle..yes i can do it
July 23, 2011
February 23, 2011
sudah berpesan
kalau sesuatu terjadi janganlah kita menyalahkan org itu org ini
punca tak capai target..aci tak tgk dighi tu..cemano..hebat sgt kah???
takda sapa yang hebat kecuali nabi muhammad s.a.w ya??..eh sapa ustazah ni?..aku cikgu math..ko yg ustazah
ayuh renungkan bila benda semua ni nak berhenti
bila semua masalh nak berhenti kalu macam cycle la..asik ulang kesalahan utk mencari salah pada org..that's why dunia takkan aman..tak akan aman..di dunia takda keadilan..sebb memng takda apa yang adil atas dunia kecuali di Sana sok
kita hidup ..n kerja...beribadah,berkasih sayang sehabisnya2 umpama esok kita tiada..kan mudah..ni asik sakit hati org sana..bodek org sini..lusa meninggal tak dan minta ampon
punca tak capai target..aci tak tgk dighi tu..cemano..hebat sgt kah???
takda sapa yang hebat kecuali nabi muhammad s.a.w ya??..eh sapa ustazah ni?..aku cikgu math..ko yg ustazah
ayuh renungkan bila benda semua ni nak berhenti
bila semua masalh nak berhenti kalu macam cycle la..asik ulang kesalahan utk mencari salah pada org..that's why dunia takkan aman..tak akan aman..di dunia takda keadilan..sebb memng takda apa yang adil atas dunia kecuali di Sana sok
kita hidup ..n kerja...beribadah,berkasih sayang sehabisnya2 umpama esok kita tiada..kan mudah..ni asik sakit hati org sana..bodek org sini..lusa meninggal tak dan minta ampon
February 13, 2011
January 27, 2011
eh hello dah kata kan my blog so what?
ini blog aku punyah
suka ati aku aku nak tulis apa
bukan nak story mory pasal ko
aku punya blog aku punya suka
aku tak jual barang bukan kau punya masalah
asal? ko nak bli barang kat aku?
kedai melambak
blog lain pon melambak
aku adalah aku
ko nak kata org buat blog mengarut kalu tak jual barang
abis ko tu reti nak buat blog??
aku rasa mouse pun ko tak reti nak handle..
udah2 la nak mengomen org..kalu la ko tu paling terer dalam dunia lain la citer kan
kan kan
we know that it couldn't happen..ya lah kita ni manusia la beb
allah lebih berkuasa
cermin2 kan la diri ya? ya?
kedai 2 hingget ada cermin murah n besar tuk taruk kat meja
sekian timer kasih
suka ati aku aku nak tulis apa
bukan nak story mory pasal ko
aku punya blog aku punya suka
aku tak jual barang bukan kau punya masalah
asal? ko nak bli barang kat aku?
kedai melambak
blog lain pon melambak
aku adalah aku
ko nak kata org buat blog mengarut kalu tak jual barang
abis ko tu reti nak buat blog??
aku rasa mouse pun ko tak reti nak handle..
udah2 la nak mengomen org..kalu la ko tu paling terer dalam dunia lain la citer kan
kan kan
we know that it couldn't happen..ya lah kita ni manusia la beb
allah lebih berkuasa
cermin2 kan la diri ya? ya?
kedai 2 hingget ada cermin murah n besar tuk taruk kat meja
sekian timer kasih
January 26, 2011
tag
"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."
Check it out
owhh lama sudah tidak di tag
iya kerna aku tidak lagi aktif spt dulu
sue hazren yang bg tag
er er tq tq
mampuih 25 perkara pasal dirik sindrik....? owhh apakah?
Check it out
owhh lama sudah tidak di tag
iya kerna aku tidak lagi aktif spt dulu
sue hazren yang bg tag
er er tq tq
mampuih 25 perkara pasal dirik sindrik....? owhh apakah?
- aku anak dah nak masuk 3 pada umur 28 tawon
- aku banak anak pertama umor 24
- yang ke 2 umor 26 (tak tau menda nak tulis hihih)
- aku tak pernah lolos math masa form 1, form 2..alih2 takdir dah allah buatkan jd cikgu math..allah bg petunjuk n hidayah..mujor cepat sedar
- aku kawen umoq 23...lom abis belajo..dah jodoh sampai
- aku takleh wat kerja kalu keadaan messy
- aku suka masak..tapi masih belajar lagi nih
- aku sukakan kepantasan dlm kerja..maka sila lah jgn amik kesempatan
- aku memang gila2 ..semenjak ting 4 dan 5,,kerna aku dapat kawan2 dorm best yg sedarkan aku ttg kekerekkan aku..n aku bebasssss
- aku admire abih org wat kerja pantas2 ni..n nak jadikan org tu contoh
- aku tak suka mak bidan tak sah maksud aku..org biasa tapi citer hal petua2 dari mak bidan yang disampaikan 24-7..muak ok..karut n tahyul pon ada..ingat2 lah allah
- aku muak ngan org poyo yang spt..hahaha..anak dalam perot tapi kecoh bgtau org nanti anak tu nak tadika situ sini,,,helo bikin dulu la,,ni lum apa2 sudah riuh jgn tak jadi..nanti sindrik malu..taknak anak berbuai la..hei budak belum kuar dah la anak sulung..kecooo.tak masuk exam ok hal ko tu
- yaaa aku tarak suka org cakap tarak supa bikin..dier sume terer..hakikatnya cam ziallll
- buwek sama olang masuk bakul angkat sindili..masuk lif sindri??????
- ya aku mmg cerewet bab pilih kaler baju..jenis n brand..lantak arr aku nya duit
- aku terrr minat la polak bab gubah bunga ni..ada la baru 3 kali wat gubah bunga hiasan
- aku suka dekorasi hantaran..sgt suka!!!!..tgk org buat cantek2 suka!!!!
- aku mudah bosan
- aku kepala angin
- aku gelak kuat
- sekali aku tak suka..aku banned selamanya..tapi tak baik tau itu munafik!ok ok aku sedang ubah
- aku jahat pada zaman sek ren..satu kelas venci aku..venci ker??..tak suka aku la
- aku ada trauma zaman sek ren...akibat selalu kena pukul..kena maki..owhhh..demi allah
- aku tingin nak jadi pramugari..maka poyo mengambil bhs arab masa form 1 form 2..form 3 abah aku tak kasi..maka aku drop itu subjek
- aku sukaaaa travel,shopping,perfume,make up, etc...
hahahhaha habis sudah
makan apa mau kasi tag sama sapa??
sama ini orang la
- farah yasmin
- illa abd razak
- kak liana
- ohh nezha
- kak imah
- ain kassim
- mama lynn
- sapa2 yg baca entri ni amik jer la tak mampo den nak list kan 25 org
hahahahhaahah
January 25, 2011
tidak stabil
alhamdulillah dah 7 minggu
edd aku 14 sept
mudah2 an tepat
jagn ler banak masa raya
hahahahaha
minggu br ni..laki aku sooo sibuk dgn kojo nya
aku sgt tense tak dapat jumpa
dan sendirian ngan kanak2
badan tak sedap(peknen la katakan)
harini suami pergi kerja lewat demi teman kan aku cek up kat kinik pakar bidan
ohh terima kasih!
sayang pulak di hati
tapi masa suami sibuk kerja dan perlbagai hal
aku merajuk panjang
nak lari kan diri
siap plan nak lari senyap2
pi mintak tukar negeri kat kpm
haishh..sgt mengada2 aku
aku tak larat nak jaga kakak n sara
owhhh
tapi ,,itula
masa mengandung kena jaga perangai pemikiran dan segala
ni semangat aku lembik
aku kah yg bersalah
???
bila suami boleh teman pi kinik
(pada awal refuse kata ada kerja)
dan beliau melihat aku bersiap2 dan terus beliau tukau pkiran
ya allah aku ni attention seeker dekat suamiku ke?
br pasan sejak tau peknen..suami mmg byk tugas
maka aku pula membawa pembawakan budak
cuti raya cina mungkin tak balik kg
kerja kerja kerja..sian suami
aku patut kena bersyukur
ada anak2 yg bulat ..tembun n comel
suami baik
kerja rumah kereta ada
(banding zaman kanak2 ..aku asal org susah)
alhamdulillah
anak cumil(aku kecik comot selekeh)
alhamdulillah
apa aku nak merungut nak negative sgt
sedang org lain payah nak dapat rezeki
aku macam tak bersyukur
menangis
ish tak baik tak baik
astaghfirullah
astaghfirullah
syukur aku cepat sedar
aku kena bersyukur dgn rahmat allah ini
apa yg allah rancangkn utk aku adalah yg terbaik
aku kena berpk sebaik mungkin
ya positive kan pkran aku
sebaik dulu
aku kena faham pkran aku yg serabut dan tak selesa dgn semua adalah
sementara ja semasa mengandung
apa yg aku suka dahulu..kini aku tak suka
sekejap saja..september dah ok
sekejap saja
pejam celik pejam celik dah september
within this period ..there is so many things nak dibuek
buat bb corner
buat bilik sofea
cari fridge utk susu
cr sofa baru(sofa lama dah...)
tp semua ini biasala buat ..dlm mode save budget ja
pkiran aku:( sekali kena telan dek bumi bkan kira mahal ke idak)
janji kemas n cantik
edd aku 14 sept
mudah2 an tepat
jagn ler banak masa raya
hahahahaha
minggu br ni..laki aku sooo sibuk dgn kojo nya
aku sgt tense tak dapat jumpa
dan sendirian ngan kanak2
badan tak sedap(peknen la katakan)
harini suami pergi kerja lewat demi teman kan aku cek up kat kinik pakar bidan
ohh terima kasih!
sayang pulak di hati
tapi masa suami sibuk kerja dan perlbagai hal
aku merajuk panjang
nak lari kan diri
siap plan nak lari senyap2
pi mintak tukar negeri kat kpm
haishh..sgt mengada2 aku
aku tak larat nak jaga kakak n sara
owhhh
tapi ,,itula
masa mengandung kena jaga perangai pemikiran dan segala
ni semangat aku lembik
aku kah yg bersalah
???
bila suami boleh teman pi kinik
(pada awal refuse kata ada kerja)
dan beliau melihat aku bersiap2 dan terus beliau tukau pkiran
ya allah aku ni attention seeker dekat suamiku ke?
br pasan sejak tau peknen..suami mmg byk tugas
maka aku pula membawa pembawakan budak
cuti raya cina mungkin tak balik kg
kerja kerja kerja..sian suami
aku patut kena bersyukur
ada anak2 yg bulat ..tembun n comel
suami baik
kerja rumah kereta ada
(banding zaman kanak2 ..aku asal org susah)
alhamdulillah
anak cumil(aku kecik comot selekeh)
alhamdulillah
apa aku nak merungut nak negative sgt
sedang org lain payah nak dapat rezeki
aku macam tak bersyukur
menangis
ish tak baik tak baik
astaghfirullah
astaghfirullah
syukur aku cepat sedar
aku kena bersyukur dgn rahmat allah ini
apa yg allah rancangkn utk aku adalah yg terbaik
aku kena berpk sebaik mungkin
ya positive kan pkran aku
sebaik dulu
aku kena faham pkran aku yg serabut dan tak selesa dgn semua adalah
sementara ja semasa mengandung
apa yg aku suka dahulu..kini aku tak suka
sekejap saja..september dah ok
sekejap saja
pejam celik pejam celik dah september
within this period ..there is so many things nak dibuek
buat bb corner
buat bilik sofea
cari fridge utk susu
cr sofa baru(sofa lama dah...)
tp semua ini biasala buat ..dlm mode save budget ja
pkiran aku:( sekali kena telan dek bumi bkan kira mahal ke idak)
janji kemas n cantik
January 18, 2011
unsur unsur
pah ni..aku nya taip2an mg berunsurkan unmoody unstabble.un un un
lagi
huwah!!!!!!!!!!!!!!1
segalanya lengkap time peknen ni
owh enche suami semoga allah jadualkan kamu selalu di rumah
kerna sy berbeza kali ni..kesian anak dara 2 org itu
sy kini dlm dunia sy
gambo takder?
kan aku dah kata..aku dah un un un
dgn hp aku kena p hantar warranty
lagi
huwah!!!!!!!!!!!!!!1
segalanya lengkap time peknen ni
owh enche suami semoga allah jadualkan kamu selalu di rumah
kerna sy berbeza kali ni..kesian anak dara 2 org itu
sy kini dlm dunia sy
gambo takder?
kan aku dah kata..aku dah un un un
dgn hp aku kena p hantar warranty
Subscribe to:
Posts (Atom)