December 1, 2008

jalan2 ujung minggu

















ari sabtu 29 nov kuar awal pagi sebb kul 10 pagi apak sofea nak juper org
setel terus pi sogooooooooooo
puas aku pujuk yeahhhhhhhhhhhhh
kami tiba dalam kul 11 lebey..jalan tak sesak lagi waktu ni
dan beli2(tak banyak pun weh aku beli) sebb ada pak sofea..penjimatan hebat tul hahahhahah
tak bawak stroller..le[paskan kat lantai sekali eh eh
dah jalan dah(aku kata tu la berkat bawakpi sogo)
laju jer pak sofea jawab "eleehh dah 2 -3 ari lepas dah sofea dah jalan2 gini"
tapi jalan2 jatuh yer kawan2
muahaha
aku yang dok umah ngan sofea pun tak pasan..apak dier pasan dulu
eiiiiii jeles nih
masa kat sana tu terkekek la minah ni berjalan..ak allaaa kerasan lagi ..jaln 5-6 langkah gedebub!
pehtu jalan2 gi meluru ke rak2 sabun botol pureen tu..sebelum dimalukan baik patik tarik dulu
dukung la si sofea
sekali menjerit takmo dokong lak
ni la pulak..bengkok pinggng gini
bab ni aku lemah betul..sib baik ada apak dier..hahahahha
ok kami lapo..naik kat foodcourt atas nu tgk makanan sekali tadak lak yang sesuai diamakn oleh sofea..kena pi turun kfc pertama la gamknya
makan la whipped potato
gambar @video jalan luer la nak amik..tapi alahai jalan jatuh..kekok lagi
bak kata org sana
kerase lagi...
apa2 pun sofea..selamat maju jaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: