December 19, 2009

lagi gambar uplod


sekali k godek2 laptop ni

mak aihh banyak nya gambar yang tak letak sini

nak taruk sumer tak larat la

so mana2 yang sempat

ok ni gambar aper ya?

ok ni nak cheta pasal kakak sofea..yang masuk wad dua kali ..sepanjang 4 bulan duduk di taska...




1st kena tonsil bengkak..sebb high fever..bg ubt tak turun2..selsema on off..selama 1 minggu lebey ini terjadi pada bulan ogos

2nd time lepas raya on nov..ini plak kena infeksi dari org sekeliling dier yang selsema..kena kat dier terus attack lymph n kidney dier..maka bengkak la..benda dah berlaku mungkin dah 3 wks tapi tak der tanda..budak aktip..cumer dah lama tew dier demam n mata atas nya bengkak



(ini hari ke 3 pun camni roopa matanya..gamab masa sembab kuat takda plak dalam laptop ni)

ingatkan sembab kerna masalah buah pinggang ..aku dah takut dah

warded lebey kurang 3 malm ..dier aktip..tapi doc than nak wat kajian atas dier..doc kata virus ni dikenali as EBV(EB virus)..infek secara oral..mungkin air liur kawan2 dier yang selsema tu kena kat dier dan masuk dalam air liur die...


standard la budak..kawan ngan kawan main kiss sayang..hingus pun hingus la.nak lagi taska ramai..paham2 jerla

doc kata amik masa 3 minggu laagi untk dia recover..

then aku pun cuti sek..maka kami 3 banak ..dihantar ke kampung daddy kat pasir puteh..sampai2 sana demam la kakak..mil aku dah tanya2 napa sofea makin kurus..aku cerita punya cerita dier pun suh la aku tuka taska ker apa ke..(sedang usaha la ni ma)

asal demam jer ulser..yer arr panas sangat..mmg ada beza anta umah org dengan anta taska

huhuhuh


























No comments: