December 8, 2011

ada jin ke?

kecewa nya kecewa nya!!!!
ujung tahun 2011 aku tak best
suamiku ..kerja kerja kerja...ke pangkor la ,terengganu la,tioman la,perlis la
dalam bulan december
kawan2 sumer nya seronok bercuti ngn family
aku bagaikan tiada cuti
cuti bersalin 4 bulan;.bagai tiada rehat
tiada holiday
perluke aku merayu minta di bawak holiday
aku boleh pergi sendiri ape..kekangan nya nak2 yang masih kecil
susah nak kawal sorang2
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tawon depan mmg kerja kerah perah abis..dah nampak gayanya
pengetua baru ni mengalakkan [emikiran kreatif atasi masalah..masak!!!
kerja cikgu la ini = ofis+mengajar
haiyooooo
cuti sekolah
oo cuti sekolah
fb pula paparkan status kawan2 bercuti ke sana sini..wayang bersama suami..huwah!!!
aku ni sampai dah lupa bau suami dah lupa ruap laki aku cemana..adehhhhh
bulan januari tak keluar lagi dah kata beliau..aku tak percaya la
tawon depan aku kenarasa macam ni lagik ooooooooooooooooooooohhhhhh tidakkkkk

3 comments:

zamarissa said...

sabar byk2 bib...aku pn rs pe yg ko rs...tp aku laburkn duit ckit...amik indon harian yg blh temankan aku...kerja umah sume mmg aku sub kat indon tu seminggu skali or 2 kali...lau nk kuar, bb tgal kat bbciter...byr lbh ckit laaa...aku kuar ngan dak 2 org tu je...tp yg beza laki aku xde la os cam laki ko...cuma time je limited...

habibnas said...

Nak sub kan pon ntah tak worth it utk umah aku yg ciput
tapi bab tgalkan bbdak ngn bbsitter aku ke hulu ke hilir tu aku dah buat
tapi feeling balik umah tu tgk kosong ja takdak laki..nak g majlis kawan2 polak lg la hancus tak dpt..kecik ati kecik la..
Aku nak oliday nak makan2 rehat tgk laut..nak menjerit

zamarissa said...

yes...nilah ms nye ko nk menjerit beb!!! thn dpn dh stat sekolah...lg byk tensen nti...tp bb dh mula membesar, dh mula sonok dh...dh ilang tensen ckit2...hhehehhe...jom tgk upin ipin kat muzium esok...bb tgal ngan bbciter...