May 12, 2008

bergader gader di ioi mall puchong 10 may 2008








































okie
asslamualaikum
hari ni kitoran sebahagian dar warga cari bord ibuk2
janji nak jumpa2 nak beramas mesra
antaranya aku ,zealvia,pu3cindy,apple_gren dan erleyna

gamaba yang ada diatas ni ada yang aku amik dari kamera mai tq mai
cadangnya ramai
tetiba masing2 ada hal yang tak dapat dielakkan maka tinggal la 5
aku samapai lebey kureng 12.30
zea sampei awal dulu ngan puan pu3
sampai jumpa kat kfc mamam
3 budak terperangkap dalam stroler masing2
ekekekekek
pastu nak burak2
kfc bising sangat
pi la kt baby room tgk zea wat demo cara tuko lampin n keringkan baju yang basah
muakakakak
pehtu
borak dalam tu lama gak arr
selesa senyap..aper yang dibualkan dengar
sekali er datang baru perasan adehhh takkan nak gader kat sini
mai pun sampai
pastu gerak la ker starbuck tapi er n mai takleh lama sebb nak bawak keta p bengkel..sian mai..er nak pi anata parents balik kampung
masa kat dalam bb room tu sem[pat kami tgk er buat demo cara guna CD ekekek..cun la pulok CD tu tapi aku tak cukup masa muakakaka

borak2 amik gamba ..kuar kami ke starbuck ..tinggal aku ,zea n pu3..sekali hubby pu3 udeh sampai..tak sempat nak minum abis sian pu3..peh tu aku n zea terus menyambung borak adehhh dah ddekat kul 7 petang
maka kami pun terpaksa ti\olak stroller anak2 kami ngan terpaksa rela

pet tak dapat datang ,,keta hubby rosak ..tapi ada hikmah pet dapat pujian dari en zaini

aja tak dapat datang... rayyan nya baru sehat dari demam

puan ila @rerama..pulok adam nya demam..sian ila..pasal dier antar yang paling bersemangat nak pi

takper my friends..banyak lagi masooo ado
kiter leh bergader2 lagi

No comments: