April 29, 2010

hari ini sangat menggeramkan........

pagi:
terrrrbangun lambat memandangkan bendera jepun naik..bisa2 badan mummy
dah tu bgn byk kali wat susu sara..takpa janji sara sehat
rush punya rush tak sempat bawak sofea sara bekfas..bekfas segera ja (T_T)
tambahan jam dah kul 8 lebey n mummy ada meeting kul 12..means kena kuar by 11
mummy sms kawan carpool ..dier suh pi dulu..sbb dier ada hal..so today im lone ranger

tgh ari:
meeting pasal program sains yang sponsored by bp(bhp petrol tu)..mummy kena pi kerteh lan 8 nanti..hmm best gak..boss mau mummy gak guide budak..why me..?only she knows why

ptg:
umm meeting berlarutan sebb sambung ngan meeting post moterm sukan..ok la..abis kul 2 lebey..alamak dah seploh minit lewat dah .patutnya ken ajar kelas 2d untuk subjek science
huhu sian derang tunggu kat luor lab..sah betul sampai derang kat situ dah
...sambil bagi kerja kat derrang aku run pi kantin belikan kek coklat 2 biji tuk derang..sebab derang nya % bagus..dari kelas ke10 naik jadi no 5
tahniah..tingkatkan lah usaha kamu semua!!!!!!!!!!!!! chayokkkk!!!!!!!!!!!!!!

ptg-nak balik:
huwaaa hujan sepanjang jalan..lebat ngan petir lagi..teringat kat sofea..mesti tgh berpelok ngan adik tak pun ngananak pengasuh tak pun ngan pengasuh(nanti aku ceghita pasal pengasuh tu)
huhuhuhuh..nampak ja brutal sofea tapi penakut n cepat terkejut
aku bawak 110km/j dalam keadan ujan lebat..uishhh licin jalan..(memang la kalu dah laju keereta jalan atas air,,slippery beep oi..cikgu sains ni) hahah aku tau tapi tertekan..pedal minyak..riso takut amik anak lambat,..nak pi bli makan lagi

jalan pulang ke rumah dari tempat kerja..dari taman ke jalan besar ..masuk taman..lalu tepiekan..lalu tepi kampung..dari lancar sampai tempat jam pastu lancar pastu jam..traffic lite? banyak..selalu jumpa..lebih kerap jumpa traffic lite dari jumpa somi..naik hafal dah sequence n turn utk green lite..baper lama merah n baper lama hijau..hahahha

kat ampang aku kena tunjuk fuc* dek mamat indon naik moto tzm jer pooonn
sebab? dier nak nyelit..keta aku menyekat..tak cukup ruang dier nak selit
halooo ko buta mata? keta aku kena impit ...aku stay in line ok..ko tu?..menyelit bagai dah tau moto ko genuk bajet macam moto cup..bile aku toleh dier blah..sib ko blah..kalu ko tak blah aku keluar keta..aku tempik ko..kompem ko sakit tinge nya..lum dengar suara beep menempik lagi kan?

huh!!!!!!!! bajet tunuk jari tu elok arr..?..cam #$%^&*..ko tunuk simbolik ko nya tu la?..bangang!!!

balik pulak kat sunway semenyih yang org dah sedia tahu situ memeng jam..keta aku diimpit dari kiri..(org potong line dari simpang kuar petronas belah kiri)..cess dan kanan aku ada keta
lalu satu motor lalu celah antara keta aku dan keta nbelah kanan..pungg side mirror ku terlipat ke depan dan aku honn la..lagi sekali aku kena lagi mamat tu wat jari fuc* siotttttt
salah aku ka kau?..dah tau jalan tu sempit nak gak selit ? takleh sabar?aku pun naik motor dulu beb!!! brtahun tau!!!!ada lesen ko tu lum tentu ada lesen ...cesssssss

takpa ini hari ko..esok ko jaga ..kalu aku dekat ngan ko..ko tak belah awal tadi aku tempikkkk..gadoh gadoh rrr..sekati jer nak carot2 org bagus n bermoral..bagus gilerrrr

geram geram aku geraaammmmmmmmmmmmmmm

malam: sampai semenyih beli mknn ..aku nya kuhtiaw bandung my paberet,..nak lgi ujan2 nikan..yummy
sekali order nya order..org tu salah wat..dier wat mee bandung huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
toke kedai nak tukar kan balik..aku tgk jam dah 8.10pm..dah lewat dah ni lagi nak tgu masak..sapu jer la yang ni
huhuhuhuhu
huhuhu
huhuhuh

hidup kita umpama roda..kejap di atas dan kejap dibawah
arini roda aku kat bawah laaaaa

No comments: