April 21, 2010

ohh sofea

ahh doii..apa la aku nak buat
hari ni ..balik kerja kul 8.30mlm..
sampai umah bb sitter..nampak rel langsir jatuh..
aku cam dapat agak ni kerja sapa
dan rel tu tak dialihkan ..terbangai depan tingkap

mesti nak kasi tunjuk kat aku tu..ya mmg sofea salah..
pastu dah aku lewat arini sebb jam..bbsitr aku gaduh nak kuar umah dah pakai helmet
tunggu tepi motor..hmm
macam perli..ingat aku sengaja ker?
ingat aku taknak pindah ker..macam leh tukar@pindah sekolah petik jari ja

aku jalan berjam2 sehari ngan jam..ngan jauhnya..aku ajar juga budak..buat yang terbaik,,tapi bila sampai anak aku..mcni berkira plak..

ya allah dugaan sungguh

hmm...balik pasal tragedi yang anak aku bikin today..aku anya dier .."sapa buat tu?"dier jawab budak...aku kata la sofea eh kak eh? ... tak jawab
anak dier lak jawab " habis patah"

aku pon minta maap la..dalam pala otak tgh bkira2 berpk2 minta tlg daddy kaber line ngan tolong pi drill jap...alamak daddy malam ni pi lanchang plak...hmm weeknd ni plak sabtu aku ada sek ganti

ptgnya? akak tu kuar ber jalan
ahad la kot...
tak best la kan
hmmmm

dalam kata aku tanya acik babab sofea? dier jawab ngan mengangguk
kat mana aku tanya lagi
dier tunjuk peha nya
sakit tak? aku tanya lagi
laju ja sofea jawab akit
mana aku tanya lagi sekali..dier pon tunjuk la kat paha

masuk ja umah aku pun punish la sofea
babab 3 kali
..meraung la dier
eishhh sofea ni
dah ler dah ader fasa perangai..asal mintak barang jer mesti kena dapatkan..adess

sofea oh sofea..bikin malu mummy je la

No comments: