April 28, 2010

saja jer la

salam n samat pagi kengkawan
emm hari ni takda idea apa nak tuleh
sofea? sihat
sara? sihat
oh dua hari ni aku malas masak kat umah..sebb aku masak kat kedai dgn jari telunjuk ja
hahahhaa
semalam roti canai di umar faruqh
hari ni nasi lemak kat mz la pulak
ok sofea ?
sara?

5 may dan 6 may ada j card day
mummy tgh bodek daddy sponsor beli fskincare set mummy..hehehe

leh la daddy..leh arrr

hmm bila lah nak dapat tukar sek yang dekat sikit..kat cheras pun ok..bukan nak mintak tepi umah..tapi ampang ni terlaluuu jauh bagi aku yang dokkat ulu semenyih ni



kalu lah dapat tuka aku nak tuka keta leh tak?
sebb 2 biji keta ni aku yang pakai
laki aku en daddy sofea sara tu?

gila ngan moto dier





nama pun orang utan maka kenderaan pon nak macam bertema n ciri tu jugak ler



kalu lah mummy dapat tukar sek .keta apa nak pakai? mummy nak tolak 2 biji keta tu dan pakai ni heheheheheheh




ini lah angan2 ku(dah maca sejenis minat ngn laki ku pulak dah)
nama pun blog ..citer itu ini
oh daddy biler la nak pakai keta ni ya?

gaya nak dapat tuka sek tahun depan tu macam kurang harapan
sebb aku akan ditugaskan kat bhgian disiplin plak
hmmmm
aku tak kira aku ada hak aku nak tukaaaaarr jugak
ngeee ngeeee ngeeeee

No comments: