May 31, 2010

ohhhh

sofea..mummy buat camni bukan maksud tak sayang sofea
mummy dah fikir habis2...inilah yang terbaik..sementara tunggu masalah selesai
mummy tau dekat umah tokma sofea happy sebb ramai yang sayang sofea
ramai yang boleh tgkkan sofea

mama dah nampak bgmana anak si Dia itu treat sofea...she knows that that boy isn't like you

tok ma notice it earlier

and mummy don't feel ease wif the newest smsm from Dia on 27th mei.."salam bib,akak nk tnye,bln 6 nih anta budak lg ke tk,bab senang nk plan ape2"

apa kah ini???
dengan lanjutan kejadian menyambut kedatangan aku mengambil anak cam@#$%^&*(
ya allah
tak tahu lagi apa nak dikata

mungkin ini la time roda aku penyek aku..aritu ok ja aku kat atas roda

aku takmo doa yg buruk buat Dia
kerna itu bukan aku nya style



sofea,mie, n mama

No comments: