June 14, 2008

rumah kami..coming soon(this picture was taken on 20 january 2008)


ready we're going to see our new home build progress
sofea .masa ni 3 bulan


daddy n sofea


pagar umah kita..

peti surat kita




ni tingkap bilik bawah ..pagar tu pagar umah yoo









ni dapor mula sa puso mummy..kena taruk grill..


kang kena corik lak tong gas taruk luar kan



hAaahah..sofea masa 3 bln kelako ler pulok..rindunya







ni dari umah yoo aku snap ler gambar pintu masuk umah aku



ni pintu masuk umah kta


tangga umah.

stor kasut aku ni nanti ni hahahah


today aku membongkar gambo2 lama yang ada dalam pc ni..hmmumah kami masa january aritew
dah siap 80%..sohehehe

end of may ada gak aku tgk umah tu..wahhh udah siap sehh dah takleh masuk dah berkinci ngan dah cooci (bgmanapoon masuk ti kena lagi cuci lantai)..tinggal dapatkan kunci n tar jalan jer..minggu ni aku tak pergi tgk lagi ..maybe end of june gi tgk.adeh duit nak kena standby ni nak amik kunci jer rm sekian.
muakakak..bestnya nak pindah umah..i.allah

No comments: