June 21, 2008

adeh buku dah jammed dah


ini yang masa sebelum cuti macam lipas kudung aku siapkan


tengok tengok



yang masa senggang aku adalah yang putih2 tu..yang kaler aku nya kelas
adeh tak sempat ..


yahhh siap gak akhirnya..tapi kat kanan meja adalagi yang baru dtg
___________________________________________________________________



yaaah(lepas cooti)
















tulisan yang paayh nak dibaca








tgk ni ...vandalisme kat buku sendiri








nasib ada snek kalu idak ngantuk





meja ku ngan fail yang tak diupdate2











muahahahahah aku aku aku aku hahahahah








nak kata ape dah namanya kerja..bkn ada pc atas meja ku yang ada buku..buu n uku ..nanda buku budak jer la kerja








tak tanda kang kena sound lak kang..muahaha








sungguh aku malas..ni kira terpaksa rela lah ni

No comments: