June 14, 2008

kerja ooo kerja

hmm malam ni aku nak curahkan isi ati aku lagi cam biasa

kerja ooo kerja
biler tadak kerja
nak kerja
dapat gaji serupa cam tak dapat..sebb semuanya nak kena bayar

kerja ooo kerja
mula masukkerja..semua nmpak tak biasa
lama2 jadila biasa
ok la tu..tapi bila dah biasa..org kenal kita..nama kita pun sekali masuk dalam gossip

kerja ooo kerja
biler diberi tugas lain..leh wat ..tapikan..kang apa lak kata yang lain
kata kita ni gila kuasa
biler ditolak kata itu ini
memnga tak abis kena gossip ajer
arini org tu gossip itu ini pasal org lain..
aku tau dahh esok2 qaku kena la pulok ni
sebb dah itu ler kerja mereka

aponak buek ..pencen dah leh sampai ke 58..al gamaknya kalu aku pilih 58
lagi 33 taun aku menuakan diri di sektor itu
kerja ooo kerja
ini lah dugaannya
dah nama takdir ku kesitu maka apa pun kerja ooo kerja..alah boleh jer la
janji aku tak kaco org tapi..telinga aku ni nipis..panas jer dgr..walaubukna pasal aku
kerja ooo kerja..kalu tak kerja duk umah..ada gak gossip nya
kerja ooo kerja

2 comments:

ena said...

walaaaa.....

aku takmo terima gaji dua kali!! bikin susah sajaa....

Bib nak la tiru cemana nak wat background sendirik??

myfik said...

bib..sofea apa kurang nyer..masa kt gath tu ada gambor yg iras aina..baju dia pun cantekkkkkk..ko beli kt mane bib...