November 28, 2008

jeng jeng jeng


itu bb bukan pakai headphone
tapi itu brain dier..doc kata
development sumer ok
tergedik2 dalam ni..senyum jer daddy tgk
masa sofea ..daddy tak dan sgt tgk part ni..
sebb daddy selalu os



yang dinanti dah tau

malam tadi jumap dr..scan2 terus nampak terkangkang ..posisi baik nya..macam sofea masa dulu

pehtu..laam dr tgk ..aku nampak cam kembang ja...

dr pun declare xx->gul muakakakka

aku tanya dr sure dr?

most probably...scan lagi ...gurl

itu lah katanya,,sekali aku tgk kad aku..nahhhhhh dipangkahnya besar2 X X

si apak sofea dah sengih2

dua nak dara best nanti umah kemas

hahahahahhaah

macam2 laki ku ni..apa2 pun syukur padanya

dgn anugerah ini yang tak ternilai

sapa sangka..

dari kedua2 belah keluarga aku dan somi bykkkkkkkkkk lelaki

biler tiba batch anak2 ramai perempuan

aku seorang saja perempuan begitu juga dgn adik badik somi ada sorang ja
sepupu pun ada 3 pompuan belah aku...dan 14 lelaki
manakala somi aku pulak 5 org pompuan dan lebey kurang 13 org lelaki
ni kalu mak sedara aku tau ni jeles deraang ni..senang aku dapat perempuan ...sebb derang tadak anak pompuan lansung

heheheh best ada dua nak dara
mgkin yang ke-3....entah terpulang pada Allah ..apa sahaja yang nak diberi padaku dan suami..aku terima seadanya..apa yang tuhan beri tu..mmg terbaik utk kami sekeluarga

No comments: