November 6, 2008

salam

arini aku terjaga dari tido jam 2 suku pagi gitew

sofea merengek na k susu ler tu
hmm lapo juga dier walhal tadi kul 9 makan dah nasi bubur nya semangkuk penuh
budak nak membesar ler katakan

esok dah tua sibuk berdiet
muahahhha
hmm lama tak hapdet
ada tag pun tak an nak wat
gambo ada terperok tak uplod

lapooo
bancuh susus cecah b iskut
daddy tarak os lagi

pala otakaku sgt serabut
hati aku cepat terasa
sensitiviti aku semakin meningkat
sehingga kan aku dah tak tahan sangat asik menjawab dalam hati
..diskriminasi betul la huh

harini 6 novemebr bufday daddy..tak dapat nak sms.nak kol..line tepon aku tarakk.ni gara2 nak tukor line la nih

yang tertera di skrin talipon INACTIVE SIM
dah hari ke enam dah arini hummm..daddy lak tak dapat juga dihubugi sebb kena tgk site ..tgk guide2 forestry
masuk hutan ler tu..siap bawak boyan tido sekali..baju semua baju outdoor tarak pun baju ofis..ngan kasut treking ..tapi dadd kata semalam ja..pegi tak jauh ke dalam

sofea malam ni bad mood
makan monyok ja
tak seceria selalu
pagi tadi nampak daddy pack baju dier siap angkat tgn tiru gaya aku marah dier la tu
sudah faham apak dier nak os
malam ni dier tak dapat tido celah tiak apaknya

betul juga ..masa tido dier ulit2 bantal apak nya.di cium2

sampai terlena..monyok ja..
so tido la atas bantal daddy ..lena juga
sibbaik ada bantal busuk apak sofea

sofea kini suka benor citer in the night garden ..terkekek dan tersengih kalu tengok..citer cakap pelat
bagus juga
leh aku wat kerja itu ini
dah penin dah pala ni k lah tido lah
arini gi kerja lambat..sebb terus pi meeting..kul 2.30
so kena kuar umah kul 1
sempat la nak buat itu ini gamknya insyaallah

1 comment:

Anonymous said...

Beep congrats second baby coming soon! Makan elok2 time preggy neh. MOga2 anak ko yang second neh cute cam Sofea gak..baby girl ke boy beep? ko dh scan?