July 1, 2008

hmmm..aiyak

rileks jer nazuha
kawan aku yang sokmo steady..walhal dier pun tak sempat jawab
muka borink memasing
cikgi cikgi
kertas slip pekse

asslamualaikum..muahah..baru ku pasan aku dajh lama tak hapdet blog ku ini

1stly aku nak sentuh pasal exam ptp aku

tak best sebb masa tak cukup..aku ni byk cerita..aku nak nulis cerita tak cukup masa
ahh tawakal jer la janji tak kena ngulang
kalu ikutkan senang jer soklan bi pmr..seriusss
tapi masa yang diberi singkat amatttttttt
ya allah mudah2an aku lulus tak ngulang
2nd thing sibuknyaa sekolah nak wat openday kamis ni(parents datang amik repot kad)
sabtu ni aku exam dan aku kena plan gerai kelas ku..walau aku tiada..gerai kena adan jalan..mudah2 an budak2 aku ni leh harap ya allahhhhh
kang tak pepasai aku jadi bahan gossip
3rd thing aku masih banyak kena berubah,,bersihkan ati ,,taubat ..taubatan nasuha..ya allah
menajdi pendidik..bukan senang..kena jadi role model.
apa yang kuar dari mulut apa yang dipamerkan melalui tingkah laku semuanya diperhatikan
sebagai role model aku kena jadi sebaik mungkin walau pun ku tahu manusia tidak sesmpurna mana..walau pun diri merasa sempurna..hakikatnya tidak sama sekali
hmmmmmmm..perjalann ku masih jauh..dugaan ku datang berbagai2
ya allah Engkau tabahkan hati ku,anak ku,suamiku..dengan segala macam dugaan
semoga kami sentiasa mengingati mu..mati kami dalam islam dan iman
bangkit kami dalam islam dan iman
hidup tidak semudah yang disangka..hidup kita juga tidak kekal lama..walahualam

2 comments:

Anonymous said...

gud luck cikgu..heheheheh......insyallah, segala apa yg didoakan akan dimakbulkan kan allah....

habibnas said...

yer tengkiuuuu