July 12, 2008

oh yer aku telah membuang masa aku yang sedia tahu tak pernah cukup(semua org tak cukup masa kan =0 )
aku belajo wat menatang ni de coupa?? apo ntah aku pun tak hengat nak eja
so ni ler..tgk ler kerja aku yang tak seberapa..al maklumlah student lagiiikk..belaja ngan colleague aku..dier memang suka kraftangan.aku tgk cantik nya..tapi aku wat tak cantek pun macam kak pah(hahahhahah dah tentu org tu cikgu seni)



ni proses gunting tisu ikut btk bunga

yahh lagiii


dan lagi


ni kawan aku azuni wat kat teko


ni sifu aku nya cun kan?

ni proses yang dah dekat nak siap

.....dan ini hasilnya yang tak seberapa






ok ini selingan

video

saja ni aku borinkk padahal kerja banyak hm sofea 8 bln 2 ari ..apa dier tau buat sekarang..umm oo otot mulut dah regang dah boleh mamam n tata..dan cerita versi dier..itu jer la





No comments: