July 21, 2008

AKU AKU DAN AKU

AKU PERLUjujur pada diriku
tapi payah..kerna sering menjaga hati orang lain akhirnya diriku jua...

AKU perlu ada pendirian sendiri..umur AKU mencecah 25..perlu ada punya rasa sendiri pilihan sendiri
tak perlu ikuti orang lain..
AKU perlu jujur pada diriku perasaan ku kasih ku sayang ku dan jiwaku
biarkan luhur
AKU perlu ingatkan sentiasa diri ini..hidup bukan lama..maka buat jahat jangan sekali..tapi aku manusia
AKU perlu kawal kemarahan ku..AKU perlu belajar dari lesilapan mereka ..yang sudah bertahun lamanya sentiasa ada sahaja terjadi..tapi biasalah aku manusia

AKU perlu jujur..AKU harus dan mesti kawal kemarahan ku..agar kasih mereka padaku kian bertambah setiap hari...

AKU perlu tinggalkan sikap yang diajar dari kecil yang selalunya membuatkan orang tidak selsesa padaku dan aku menjadi seperti orang bodoh

tuhan berikan ku nikmat dan rahmat..aku harus ingat aku haru s tidak sia2kan nya..sayang sepenuh hati..kasih setiap detik..

abang...bimbinglah aku..kerna aku adalah aku

No comments: