July 14, 2008

sofea sofea sofea n sofeaaaa


ni sofea sik kaco aku ja nak sidai baju..aku taruk dier dalam bakul..hahahaha




ni aku baru tahu dari bbsit lama..sofea reti ni..balik aku try..ooooo

k jugak benda ni aku simpan lama..tak muat umah..pasang balikkasi main dalam..k gak tak meryau korek pvc matt tarik wayar segala


amoiii sukanya


ni pun sama..masa dier wat aku terkezut sebb ooo aku dah terlambat tau..balik asik sumbat kat walker ja




budak tgh tunggu turnnak mandi



kata bbsit lama dier..mmg sofea n satu lagi bdk 10 bln sumbat dalam ni..so budak tu la yang ajar sofea wat camni..aku lambat tau

1 comment:

mamababahworld said...

bestnya ada anak nih..macam2 kerenah aku tgk..anak ko mmg sweet geram btol aku nengok nyer kikikiki