October 21, 2008

............

tak tau nak bg tajuk apa....
daddy dah os 3 malam
kol2 tak dapat ..mestik tadak line..dan maxis cekik duit aku...eihhhhh
sah sah..nanti ko maxis laki aku balik aku tukar ke celcom..... mencikkkkkkkkkk

asik merembes jer air mata ni keluar..napa?..sedeyy..lapor nak makan nak masak sindri..asal masuk jer dapo..sofea melalak mintak ambik...huhuhu..taruk lam walker dipanjatnya keluar dari walker..
ok fine aku kepung keliling ruang tamu..seklai dipanjatnya juga!!!!

masuk dalam playpen??? hummm tahan dalam 10 saat
maka aku makan nasi goreng jer la..yang simple dibuat ..yang sekejap dibuat
hajat hati nak masak itu ini

ok balik sekolah ..ujannnnn...beli lah makan..adess tapau ler gamaknya ..sofea takleh duk dalam high chair sebb dier memeng spesis budak teramat baik yang jenis berdiri dalam high chair..kawan2 nya anak pun ramai yang cam gini yer la teramat baik

dah bawak balik..makan tak nikmat...sebb nya mkn terkejor2 takut sofea melalak..dgn pantas aku makan..kejap2 bgn kasi dier brg yang bukanmainn supaya sofea leka cth nya..majalah lama..hp lama..etc

letihnya jaga sofea waktu ni..sian adik makan tak best..nanti daddy balik kita makan best ek

rasa rindunyaaaa kat daddy..asala sebut rindu jer laju jer air mata kuar...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 comments:

LiAnA said...

takmo sedih2 bib..nanti menurunkan baby.. budak nak dpt adik cengitulah..ni kat umah yg belum dapat adik pun dah lasak yg amat..time dia tido or hubby ada tu cuba bib buat siap2 bahan.. mcm potong bwang byk2..blender letak dlm peti ais..cili ect.. nanti time nak masak terus amik campakk dlm kuali.. ataupun sekali masak buat lebih skit..balance simpan dlm peti ais.. nak mkn panaskan atau tambah lauk simple lain telur or sayur..tap jgn buat byk sampai 3-4 hari..madai utk 2 hari je dah.

ena said...

ya ya... jangan sedeyy yer bib...nanti baby kuar kuat nangis..

sabor banyak² memang ler d tgh buat perangai tuh... buli mummy d cukup²..