October 18, 2008

jalan raya



ok ni minggu ke baper raya?..yangku ingat hari ke 18 baru ehehehhe

so byk nooo jemputan terpaksa gak ditolak saat akhir padahal aku nakkkkkkkkkkkkkkkkk sgt pergi..aiseh even cek up aku ngan abag jamil tu pun tak pi(nak kutuk n marah aku kata jer laaaaa)..tapi baru pas cekup kat gomen itu ari


so apenda eh arr


  • pagi umah zea

  • pehtu umah cikgu rosli(cikgu lama aku)..

  • pehtu pi umah cik ani(adik ayah mertua ku)rewang2 sampai kul 5

  • pehtu gi ke tesco cari brg dapor utk stok perut(daddy kena os dalam 3 ari)

  • pehtu kejor kuehtiaw bandung aku

  • pehtu kejor ke open house jiran

  • pehtu balik lembik terkulai kami 3 beranak

gamabr???? ooo nanti cilok dari puan zea


yang ada ini la video klip sofea menyanyi dgn lagunya"lagu ku utk mu"



video
video

No comments: